010719 sarmaliklahana bende sprail var bende iki gün geciktim 2 çocuğum var zaten istemiyorm Allah olmayana versin inşallah
Poncikkkk sarmaliklahana belki geç döllenme olmuş ondanda olabilir bikaç gün bekle bence inşallah güzel haberi alırsın
sarmaliklahana Derinnn0 Amin 🤗 ayyy evet daha cok küçük ozman ben korkuyordum ya hamile kalırsam diye 😄😬 11.aydan beri de 2 aydır yani deniyoruz artık hayırlısı 😇
Azraduru Aynı durumdayim hep 2 gün erken gelirdi şuan gecikti iyice test yaptım negatif ama burda o kadar şey okudum ki acaba diyorum.🤔🧑