sarmaliklahana 2 gün gecikmeyle belli olmaz 1 hafta bekleyin. Bende hevesle 2 gün gecikince yapmıştım çıkmamıştı, sonra kan verdim ondada çıkmadı ama çok ufak bir değer vardı negatif dedi doktor ama bidaha ver kan dedi, bir hafta sonra bir daha verdim yükseldi değer pozitif :) 1 hafta 10 gün falan bekleyin çok yeni. Benimde şuan adetim 5 gün gecikti inşallah kistim vardır diyorum 😂😂