BebekC bardak bırakın demediler bize bende cesaret edemiyorum kuru bez takınca bez kuru olduğu icin pipisine değdiği gbi cok canı yanıyor galiba cok ağlıyo bize başka krem verdi ama evde göz kremi de var yaralara iyi geliyo göz kremi cabuk iyileştiriyosa bende süreym mi acaba o yüzden yazdm ağladığı zaman içi geciyo resmen yavrumun bir de gözlerimin içine bakarak caresizce ağlaması beni mahfediyor 😪