Mümkün olan en kısa zamanda yapılmalı kesinlikle. Ailelerin büyüyünce yaptırma isteğini anlayamıyorum. 4 ay 9 günlükken yaptırdım oğlumu ve inanılmaz kolay geçti hiç anlamadı bile. Hastaneden eve geldikten sonra hiç ağlamadı. Ağrı kesiciyi sadece ilk gece verdim o da önlem amaçlı. Onun dışında bi daha vermedim. Terramycin krem yazdı doktor onu sürdüm 1 hafta, 4 gün de karton bardak kesip koydum mis gibi oldu. Büyüyünce daha zor olur