Merhaba kızlar benim bebegim de 4 ay 10 günlük sadece mama ile besleniyor. Avent biberon aptamil mama ile 2 aylikken 2 numara ile besliyorduk 3 ayda 3m ye gectik zaten 3 qy sonrasi diye yaziyor aventin sitesinde. Birde bisey sormak istiyorum. Kqc saat araliklarla kac cc besliyorsunuz? Ben mama icinden kagit cikiyor ona gore besliyorum doktor bir sorun sıkıntı olduğunu soylemiyor. Suan 3 yada 4 saatte bir 160 ila 180 cc veriyorum talimatta da böyle yaziyor siz nasil yapiyorsunuz?