Saliha123 Philips avent biberon kullanıp sonra değiştiren anneler bi bakar misiniz acaba bebeğim o yüzden mi beslenmek istemiyor 2 numara kullanıyorum başlığını az akıyor diye çok terliyor 3 numara takiyorum hızlı akıyor diye ağlıyor basına gelen var mi 😔
burcineliz Saliha123 olabilir bende 2 numara aldım içiyo bonra bırakıyo tekrar içiyo bırakıyo 3 numaraya geçmedik biz ama sanırım zamanı geldii. Bir de doktorum dikkati dağılıyo ondan da olur demişti. Bende o mama içerken gözlerinin içine bakıp sohbet ediyorum şarkı söylüyorum öyle biberonu hiç bırakmıyo
Barlas_mom Saliha123 6.aydan itibaren 3 numara kullanın. Bebeğiniz açlıktan hızlı içmek istiyordur ondan terliyordur ben 6.ayda geçtim şuan 7 aylık
Saliha123 burcineliz 2 numara da artık zorlanıyor yavaş aktığı icin içerken terliyor diye artık 3 e geçtim ama durum bunda da aynı acaba dedim avent biberon emziklerinden dolayı mi diye düşünmeye başladım artık
burcineliz Aysgl_clk12 çocuğunuz sürekli kafasını sağa sola oynatıyosa 2 biberonu çekip bırakıyosa alın mutlaka ben şuan 2 numaralı kullanıyorum memnunum ama bazen 2 numaranın bile az geldiğini düşünüyorum 😄
Aysgl_clk12 Tamda benim sorduğum konu oğlum 4,5 aylık hala o phılıps aventin küçük biberonunu kullanıyorum başlıkta aynı değiştirmeli miyim
Aysgl_clk12 Parsveannesi orta akış dediğin nasıl Canm bu phılıps aventin biberon ucu 6m+ iki çeşit var biri üç tane delim biri de y kesim biberon ucu bak araştır hangisini alacağımı bilmiyorum
Parsveannesi Aysgl_clk12 4 ay 13 gunluk bazen 90 bazen 120 iciyor dogdugundan beri Philips aventin yenidogan biberonunu kullanıyorum tek deligi var icmesi baya uzun sürüyor simdi iki veya uc delikli biberon ucu aldim bakalim nasil olacak
Aysgl_clk12 Parsveannesi kaç kilo Canm benim bebişte aynı ayda ama benimki prematüre doğdu anne sütü almıyor sadece mama mı besleniyor
Aysgl_clk12 Parsveannesi çocuk çektiğine rağmen uzun sürüyor süreçten bana haber verir misin aynı mL mi içiçep bi takip et bakalım ben de almayı düşünüyorum ama direk 6 aylık mı alsam dedim
Pirayeada Benim doğdu doğalı 2 delikli 10 dakika da bitiyor nama 8 aylık ucu değiştim ama 2 numaraya devam
Saliha123 Pirayeada yanı bende mi 2 numaraya devam edeyim ne yapayım 3 numara hızlı akıyor diye mi bırakıyor ağlıyor