Son zamanlarda yine mi başladı bu salgın Allah’ım 🤦♀️ Biz de atlattık ben eşim ve kızım kızım 2 aylıktı o zamanlar ellerinde lezyon gördüm vs uyuz olduğunu öğrendik eşim ve bana bulaş olmamasına rağmen ailecek tedavi gördük ama tedavi sürecinde uyuz olduk 1 seneye yakın uğraştık aklınıza gelebilecek her ilacı losyonu kullandık. Şuan şükür iyileştik sirke sayesinde. Banyo sularımıza beyaz sirke döküp öyle yıkandık banyo sonrası sirke ile losyonlanır gibi boyundan aşağı sürüp kurumasını bekledik hergün yaptık bunu klozet yanına sprey şişesine sirke koydum her kullanım sonrası sıktık evin aklınıza gelecek her yerini sirke ile siliyordum çamaşır makinesinde çamaşırlar hep 70 derece ve yine sirke döküyordum deterjan gözüne kaç şişe sirke bitirdik inanın sayısını bilmiyorum ama atlattık inşallah bir daha bulaş olmaz ve inşallah sizlerde iyileşirsiniz biran önce Allah düşmanıma yaşatmasın öyle illet bir hastalık. Şifa diliyorum 🌸