Mevacanimkizim eşim oldu, bize bulaşmadan geçirdik. Hergün çarşafları , kıyafetleri yıkadım. Eşimkileri ayrı bizimkileri ayrı. Doktor eczanede yapılan bir karışım verdi. Eczacıya söyleyin yaparlar aslında. Hepimiz bir kere banyo sonrası losyon gibi heryerimize sürdük birgün onunla bekledik. Bir hafta sonra tekrar ettik. Çok şükür bize geçmeden gitti. Evi , koltukları Hergün sildim, halıları kaldırıp , halıları yıkamaya verdim. Hergün çamaşır suyu ile banyoları yıkadım. Hijyen önemli dedi bizede doktor. Yastıkları da yıkadım, battaniyeleri de. Bir yerde kalırsa tekrar eder sizde dikkat edin. zor ama diğer türlü çabuk atlatılmıyor.