Hasretle ya hep bir misafir geleceği zaman yada çok ozendiğinde hayal kırıklığı oluyor seni anlıyorum unu hep bardakta eklerken tepeleme kullan dediğin gibi un az kaldı ise ondan olmuştur tam ayarı var onun ne eksik ne fazla o noktayı iyi ayarlamak lazım üşenme bir daha yap elinde kalan keki çikolata sos ile karıştırıp kek topları yapabilirsin üzerinede kürdan ekleyip tatlı bir sunum olur