Hasretle ben keki hep bu şekilde yapıyorum çok güzel oluyor tavsiye ederim
Öncelikle 3 yumurta ve 1 su bardağı şeker klasık su bardağı kullanıyorum. Bu ikisini mikser ile iyice çırpıyorum beyaz olana dek sonrasında içine 1 su bardağı sıvıyağ bir su bardağı süt tekrardan iyice çırpıyorum sonrasında içine Dr outker ‘in aromaları vanilya olanından bir kapak içine döküyorum güzel koku ve tat veriyor, sonrasında limon kabuğu rendeliyorum ardından iki su bardağı tepeleme un katıyorum vanilya tozu ve kabartma tozunu atıp mikserler çırpıyorum iyice böyle akışkan olması lazım sonrasında kek kalıbına ekmeğe sürülen yağı bir güzel yediriyorum bazende yapışmasın diye un serpiyorum dilersen kakaolu karışık yapmak istersen bi kısmına kakao döküp ekleyebilirsin kek kalıbına döktükten sonra kalıbı düz bi zeminde vur bu kabarcıkları alıyor sonrasında önce alt ısıda pişir sonra her iki ısıda devam et ve pişerken fırını açma yoksa söner bu şekilde ben memnun kalıyorum tavsiye ederim denemeni :)