scooby-doo Meryem111 normalde youtube da videosu var pil döngüsü diye ordan bakarak yapmaya çalıştım ama o seçenek bende çıkmadı apple a bağlanıp öğrendim bende
anonimhanim_ scooby-doo Nasıl kullandınız böyle düştü ? Merak ettim birde ne zamandır kullanıyorsunuz acaba
scooby-doo anonimhanim_ 1 ay sonra 2 yıl olucak aslında benimde hatam oldu şarjda iken video falan seyrettim o çok tüketti pili ama bu kadar hızlı düşmüyordu ios 16 dan sonra daha hızlı şekilde düşmeye başladı
anonimhanim_ scooby-doo bende şarjda kullanmamaya dikkat ediyorum inşallah düşmez ıos 16 dan dolayı ise yapacak zaten bişey yok