bbosphorussss RainOverMe gerek yokki yikleme yapip kaldirmana telefonunun hafizasi 512 gb ken film bile indirirsin kac tane telefonunda durmasini mi istemiyorsun anlamadim canim. Ben de tam tersi eski fotolara pc de bakacagima telde bakarim silinmesin diye hafiza karti aldim.ve hafiza kartini bir kez telefonuna taktin mi bir daha cikartmana gerek yok ki kaybolmaz yani .😊 tabi sen bilirsin yine ama bol istedim 😊
RainOverMe bbosphorussss 🤗🌺ya bu ıphone o yuzden telefona hafıza kartı olmuyor aslında hafızasını yukseltenler varmıs ama o da burada yok🤦🏼Yoksa dedıgınız en guzelı telden sılmek de ıstemıyrm ıphonenın ucretlı olan hafızası var ona da bakmadım hıc bılmıyrm o nasıl oluyor
coffeemate RainOverMe önceden de Toshiba kullanıyordum, miadını doldurdu ve bozuldu, gerçekten verileri kurtardık. Fiyatlar uçmuş tabii haklısınız. Ben iş için de kullanıyorum o yüzden daimi ihtiyaç duyuyorum
RainOverMe coffeemate o bozulan bellegınızı sadece yukle kaldır mı yapıyordunuz yoksa sureklı mı kullanıyordunuz bahsettıgınız gıbı. Evet kurtarma bakımından cezbettı acıkcası🤗
RainOverMe Gulceninannesi25 🤗 sagolasın canım ıste daha ucuz olsun dıye dusuk gb lı alam dıyrm da sonunda 1-2 tb alacagım sanırım toshıba baktım ben de🤗
coffeemate RainOverMe sık sık takiyordum bilgisayara ben. 8 sene falan kullandım ama yani, alete de hak veriyorum :)
RainOverMe coffeemate ooo cok ıyıymıs o zaman alayım hemen😊ben hafıza doldukca yukleyeyım kaldırayım dıyorum kızımın foto ve vıdeoları ıcın kendısıne de bıze de hatıra olur🤗
RainOverMe bbosphorussss tamamdır bakayım hemen tesekkur ederım. 🤗🌺🙏🏻Evet aylık cekım oluyor uzun vadede masraflı oluyor😅
bbosphorussss RainOverMe ben de kullanici yorimlarina bakarak yapiyordum listeyi alttaki önerilenler kisminda gördüm yorumlari okudum vs iyi yorumlar var 4 5 yoldizin alti yoktu aralarinda. Sonra da hafiza kartina karat verince kaldi öyle .
RainOverMe bbosphorussss ben de bızımkının hesap kesımını beklıyorum😅 bakalım o zamana kadar ne yaparım. Attıgınız lınk sılınmez yıne bı bakarım son karar oncesı. Cok tesekkur ederım cok zahmet verdım sıze de🤗🌺🙏🏻
simsimum RainOverMe giriş bilgilerini kaybetmedigin sürece kaybolmaz egee çok doluysa ek hafiza alabilirsin tb daha uyguna gelir 🙃
RainOverMe simsimum bulut nasıl bır sey peki aynı mı guvenılır mı🤗 gırıs bılgılerını unuturum diye cekıncem var ya. Sıfrelerı fe bır yere yazmakta yarar var artık
RainOverMe momybaby selamlar bakabıldım verı kurtarma varmıs cok ıyı bu yonu. Pekı telefondan dırekt aktarım yaptınız mı yanı yapılıyor mu sadece pc uzerınden mı oluyor yoksa. Bı aparatla ds oluyor genelde dıyorlar ama bazı harddıskler onu da kabul etmıyormus kullanıyorsunuz belkı bılırsınız🤗
MiraySahin Ben onun yerine goggledan 100gb satın aldım senelik 70 tl mi neydi, otomatik yedekliyor sonra ben temizliyorum telefondan
RainOverMe MiraySahin onu da yapayım dedım ama bende de esımde de cok sey var zamanla bıze yetmez bır de elımızde olsun dıyor bı ıkna edemedım 🤯
momybaby RainOverMe bende pc yok. kablonun ucuna bi aparat aldik telefoncudan. onu takiyoruz. direk telefondan aktariyoruz. hatta o aparata flash flnda takiliyor. pc ile ugrasmadan hallediyorum cok memnunum. bu marka cidden cok iyi. vatan computer da calisan bi tanidik onermisti.
RainOverMe momybaby ya cok sevındım aparatın ısmı markası ne tam olarak. Cok sordum k bakmayın oc ıle ugrasmak ıstemıyrm bu cok ısıme gelır