Selamlar anneler telimin hafızası dolu ve artık vatsupa bıle gıremedıgım oluyor. Tasınabılır bellek almayı dusunuyorum ama kalıtelı uygun fiyatlı(hem kalıtelı hem uygun yok daha neler😅) bellek önerilerinize acıgım 320 gb lık buldum aslında en uygunu ve bılınen marka oydu ama baska varsa memnun kaldıgınız yazarsanız cok memnun olurum🤗🌺🙏🏻