Brokolilim AIyakusunannesi Uyutarak ilken yapıldığı için herhangi bir şey hissetmiyor narkozdan uyanırken sıkıntı oluyor sadece
Brokolilim AIyakusunannesi Ben yeni yaptırdım hiçbir şey hissetmedim çorba içmemi söylemişlerdi köfte yemiştim hatta
Biricik01 AIyakusunannesi idrar tahlili yaptırdınız mı?enfeksiyondan dolayı karnı ağrıyor olmasın, kızımda ne zaman enfeksiyon olsa sürekli karnım ağrıyor diyor.
Esraaa55 AIyakusunannesi bende kendıme yaptırdım ama bn korktugum için kendımı komple bayılttrdım hıc agrı sızı hıssetmedım uyandım kalkıp evıme gıttım ertesı gün işime gttım
Hasibederin AIyakusunannesi merhaba siz yazalı baya olmuş ama yaptırdınjzmı endoskopi nasıl geçti sonrasında ağrısı vs oldumu benim kızımdamda istedi doktor 26 sında olucK çok tedirginim inş görürsünüz mesajımı
AIyakusunannesi Hasibederin merhaba evet endeskopi oldu reflü çıktı 1 gün yemek yedikten sonra agrısı oldu sıvı besleyin ilk gün benden tavsiye anesteziden uyanana kdr zordu o kadar başka zorluğu olmadı çok şükür sizede geçmiş olsun
Hasibederin AIyakusunannesi Allah razı olsun cvp verdiğiniz için benim kızım 10 aylık okadar kormuyorumki inş kolay atlatırız ağrısı oldu dediniz o kaç gün sürdü
AIyakusunannesi Hasibederin endoskopi olduğu gün ağrı olmuştu çok değil yemek yedikten sonra ağrımıştı ertesi günü bişeyi kalmadı inşallah sizdede öyle olur