aybikreis AIyakusunannesi Çok geçiş olsun uyutarak yapıyorlar zaten çocuğunuzun canı yanmaz endişe etmeyin. Bu arada benim de öyle 1 aydır karnım ağrıyor midem bulanıyor tuvalete gidince geçiyor yemek yiyince yine oluyor. Şifa dileyen şifa bulsun amin
deniz-95 AIyakusunannesi ben kendim oldum 17-18 yaşlarımdayken. Çocuk olduğu için uyutularak yapılır muhtemelen. Yapılan işlemde bi problem yok. Can acıtan bi işlem değil ☺️
Brokolilim AIyakusunannesi Uyutarak ilken yapıldığı için herhangi bir şey hissetmiyor narkozdan uyanırken sıkıntı oluyor sadece
AIyakusunannesi Karın ağrısı geçmiyor yani kakası geliyo karnım ağrıyo diyo hemen wc koşuyoz kaka yapıyo geçiyo 1 ay şurup kullanfık geçmedi en son endoskopi dedi doktor bi sıkıntı var belli dedi😔
deniz-95 AIyakusunannesi boğazda ağrı oluyor sadece. O da hortum girdiği için. 2-3 güne geçiyor ama. Ben canlı olmuştum zaten sadece boğazım uyuşturulmuştu.
Egegun AIyakusunannesi uyutarak yaptılar birkaç saate taburcu ettiler midede enfeksiyon çıktı o karnım ağrıyor kakam geldi deyip duruyordu doktor dışardan yemiycek dedi birkaç ilaç yazdı şu an 8 yasında dana gibi ☺️
Papatya2636 bukaga yiğenim var ablasına ne zaman ilgi gösterilse oram ağrıyo buram ağrıyo diye numara yapıo acaba öyle bişeymi diye sordum