Aloaveraaaa ya bizde 1 yaşa kadar hep mikrofer kullandık 1 yaş sonrası bitince bıraktık şimdi 22 aylık 10.5 çıktı değeri en az 12 olmalı Dr Ferro sanol verdi şurup ama benim kızım asla şurup icmiyo güç bela biraz verdim o da kabız yaptı mikroferden de memnunduk tekrar ona başladım ama dr bilmiyo hani tahlil sonucu ve ay olarak birbirlerine yakınlarsa diye sormak istedim sizinkini