Ozgdlny rica ederim. Gerçekten asla pişman olmazsınız. Her an ulaşabilirsiniz bir an bile açmadığı cevap vermediği olmadı. Direkt çözüm üretir. Biz yurtdışındayken bile gecenin 3 ünde aramak zorunda kaldık uyku sersemi açtı sadece doktor değil aynı zamanda çok iyi bir insan. Deneyimli eğitimleri çok iyi bir kadın. Bilmiyorum tek güvendiğim doktor o sanırım ne dese okeyim