Ozgdlny nakit öderseniz 600 kartla 700 lira ücreti ilk muayene gittiğiniz zaman numarasını kendi veriyor zaten sizin söylemenize gerek kalmadan ama unutur gözden kaçarsa falan sizde söylenilirsiniz ben kızım 3 aylıktı başladığımda çok memnunum gerçekten herşeyi ince ayrıntısına kadar anlatır bende biraz pimpirikli bir anneyim herşeyimi kızım sorarım sağolsun hiç bıkmadan yanıtlar 🥰