Gzdzeynep Oglunasikbiranne08 ben 2012 de bes e girip 2014 de falan çıktım paramı da avivasa sigortaydı o zaman adı o firmayla görüşüp istedikleri evrakları mail atmıştım paradan kendi komisyonlarını kesip kalanı iade etmişlerdi
Gzdzeynep kahveseverr ben 2012 de bese girmiştim 2014 te falan çıktım . avivasa idi o zaman sigorta şirketinin adı orayla görüşüp istedikleri evrakları mail atmıştım onlar da kendi komisyonlarını kesip para iadesi yapmışlardı. ben normalde her ay kendim ödemiştim bireysel emeklilik parasını içreden de ödediğim parayı çekmiştim yani
Ceyda3409 Benmde birikmiş bı param var 7bine yakın nasıl alıcaz ve hangı evrakları istiıyorlar kızlar
Karinyoo Benim 2018 AXA sigorta görünüyor 2021de işten çıktım ama bakiye yok. Var da görünmüyor mu acaba. Bakiye bilgisi bulunmamakta diyor
ayazmommm Ceyda3409 Bireysel emeklilik müşteri hiz aradım bireysel emekliğimi iptal etmek istiyorum dedim bir iki form istedi bi mail verdi formu doldurup gonder dedi gonderdim üç beş gün içinde para hesabıma yattı
Ceyda3409 ayazmommm hımm anladım canm ben 2015 yılında bireysel emeklilik hesabı açmıştım 2bin kadar para yatırmıştım ama bıdahada bu zamana kadar ödeme yapmadım hiç şimdi bakıyorum 7bin olmuş o miktar nasıl olacak bilmiyorum
Deross__ Evet kızlar gerçek bu benim hesabımda da 1600 TL vardı 3-4 gün içinde yatıyo hesabınıza hangi bankaya yattıysa onu arayım bireysel emeklilik sistemi para iadesini almak istiyorum diyin hemen iptal edip parayı hesabınıza yatırıyorlar
ugurbocegmm Hulyaaa selammn bende simdi baktım da tutar kısmında mi 5 bin yazıyo siizn Allah bereket versin
aybikreis ugurbocegmm Bankayı arayın net öğrenirsiniz. Benim de 1700 civarı yazıyodu banka payını kesti 701 tl aldım