kahveseverr ben 2012 de bese girmiştim 2014 te falan çıktım . avivasa idi o zaman sigorta şirketinin adı orayla görüşüp istedikleri evrakları mail atmıştım onlar da kendi komisyonlarını kesip para iadesi yapmışlardı. ben normalde her ay kendim ödemiştim bireysel emeklilik parasını içreden de ödediğim parayı çekmiştim yani