Mdngny E tabi kişiden kişiye göre de değişir. Kardeşler arası bağ biraz aileyle alakalı sanırım. Benim eşim 3 kardeş çok güzel kardeşlikleri. Ya da tanıdığım ,4 kardeş 2 kız 2 erkek hiç arkadaşa ihtiyaçları yok hepsinin çocuğunun yaşı yakın birbirlerine hetiyorlar kocaman cümbüş resmen o kadar güzeller ki.. 🥲
Bende böyle aile olmak istedim. Hep aklımdaydı 2 çocuk. Herkes mutlu olacağı şekilde yaşamalı. 🙏🏻
Bazen hayal ediyorum,kardeşim olsaydı nasıl olurdu diye. Bana teyze/hala diyen minikler.. Çocuklarımla oyun oynayan… ama yok. 😂