Mdngny Tek çocuk bir anneyim ben. Kızımı da böyle yapmak istemedim. Bir kardeşi olsun istedim oldu biri 3 yaşında biri 10 aylık.
Yani bu bir zorunluluk değil elbette. Ama zaman geçiyor, büyüyor,zorlukları da atlatıyorsubuz hayatınız düzene oturuyor. Ondan sonra bir kardeşi olsun isteyebilirsiniz tekrar olabilir. Henüz küçükken bunları düşünmenize gerek yok. Olsun mu olmasın mı boşverin,zamana bırakın..
Ben tek çocuğum. Çocuklarımın bir teyzesi,dayısı yok. Anne tarafından hiç kuzenleri yok.
Benim hadi gel diyeceğim bir kız kardeşim ya da erkek kardeşim yok. Bu kadar yalnız kalsın istemedim.
Ben sadece kızımın kardeşi olsun mantığı ile çocuk yapmadım. Ben ikinci bir bebek istediğim için dünyaya geldi. 🌼