Cangul benimkide siraliyordu.doktor sadece çarpma düşme bir de diskisi değmesin mümkünse diskilayacagini anladığıniz an yatırın alt açmaya bezini açın o da altında kalsın öyle yapsın dedi pansumamanina çok dikkat edin aksamasin yeter dedi her ihtimale karşı calpol bulundurun 4 saatte 1 verebilirsin demisti dediğim gibi hiç gerek kalmadı.1 numarada büyük bez istemisti.ayricada her doktor nasıl yapıyor bilmiyorum ama bizden etmiyorsa emzik emzik emmiyorsa sevdiği bir oyuncağı getirin yanınızda sünnet esnasında oynaması için dedi.ameliyat önlüğü de giymedi oğlum 3 yasin altına kiyafetle sünnet yaptığını söyledi kalın bir takım giydirmemizi istemisti.insallah kolay atlatir