Ben Avrupa yakasındayım. Geçen haftaiçi açmaya niyetlendik havalar ısındı. Pazar gününden beri ev gayet iyi. Haftaya da izne gideceğiz büyük ihtimalle açmayız kombiyi. Zamlardan sonra insan korkuyor da 😂 Çocuk için mecbur açıcaz hava soğursa. Ama ben şu an evde kısa kollu ve şortla geziyorum. Sarıyerdeyim