Miran1306 3 gündür kombinin başına gidip gidip geri geliyorum henüz erken geliyor biraz daha idare edip ay sonu açıcaz heralde. O zamana kadar ufomuz var onu indircem bugün bebeğimle oturduğumuz odada 1 saat çalıştırsam yeterli gelir. Kışlık alışverişi özel aşılar derken epey masraflı geçiyor günler ya ne kadar ertelesek kâr 🫠🤷🏻♀️😅