MinnakvLiva Byz2019 darısı başınıza inşallah kızımın sorun yaşamadığım tek şeyi uykudur onuj dışında çok hırçın hiperaktif 😂
Byz2019 MinnakvLiva aminn bende doğduğundan beri uykudan çekiyorum ne de çok severim uyumayı bilseniz büyüyene kadar böyle devam sanırım😃
Bircaykoyicelim balyanak58 Gece beslenmeyi nasıl biraktiniz? Evet Gün içinde emziridim. Gece bıraktım. Bişe yapmadım uyanınca Emzirmedim. Emzirmeyi sonlandırmak istiyorsanız karalı olup ağlamasına dayanıp emzirmiyceksiniz 😊 hepsi bu . Bende bu şekilde yaptım. Ağladı evet ama bı şekilde sakinleştirdim sabahı ettik. 2 günde unuttu zaten.
MinnakvLiva Byz2019 Uykusuzluk bile unutulur merak etme bizde kardeşimden çok çektik uykusuz uykusuz okula gider arka sırada uyurdum 🤣🤣
sarisinanasi Byz2019 bebeğim henüz 3 aylık ama bi instagram hikayesi görmüştüm size de atayım buraya yükleyebilirsem
Byz2019 pembehanm hipp in 4 aydan sonra kullanılabilen kaşık maması varmış onu da alabilirsiniz ben 6 ay üzerini aldım
Kuzeymiram Byz2019 ben uyutmadan hemen once pirinc unu muz veriyordum ve emzirip uyutuyordum , suan bir yasinda yedigimiz yemeklerden veriyorum uyutmadan hemen once yiyor cunku daha once yerse gece acikiyor 🥴