Byz2019 Uyku öncesi bebeklerinize tok durması için birşey veriyor musunuz uyku maması nasıl olmalı acıktığı için çok sık kalkıyor ikimizde verimli uyuyamıyoruz
sarisinanasi Byz2019 bebeğim henüz 3 aylık ama bi instagram hikayesi görmüştüm size de atayım buraya yükleyebilirsem
Kuzeymiram Byz2019 ben uyutmadan hemen once pirinc unu muz veriyordum ve emzirip uyutuyordum , suan bir yasinda yedigimiz yemeklerden veriyorum uyutmadan hemen once yiyor cunku daha once yerse gece acikiyor 🥴
Bircaykoyicelim Byz2019 açlıktan uyanmiyor emin olun. Tamamen alışkanlık. 6 aylıkken gece beslenmesini bıraktırdım. Akşam 7 de uyur sabah 8 e kadar. Uyumadan önce kaşık maması verebilirsiniz. Gayet güzel tok tutuyor. Gece beslenmesine gerek yok zaten.
pembehanm Bircaykoyicelim ya bız haftaya 6 aylık olucak ek gıdaya mama yedıgu ıcın erken basladık suan sadece saat dort gıbı kavanoz mama kadar verıyorum doktorum dedı ama gece olunca ıkı saatte bır uyanıyo agzını agrıyo mama ıstıyonyanı mama cok tok tutmaz mı barı 4 saate uyansa ya uyku muyku anlamıyorum artık yoruldum valla uykusuzluktan
Byz2019 Bircaykoyicelim bizde bırakmıştık aslında ama ek gıdaya geçince bir şey oldu gece maması vermiyorum yatarken sadece emiyor yada biberonla içiyor acaba o yüzden mi sık kalkmaya başladı diye düşündüm katı bişeyler mi yemesi lazım yatmadan kaşık maması marketlerde satılanlardan mı
Byz2019 pembehanm bende öyle çok yorgunum uyumadan önce tok tutacak birşeylere ihtiyacım var bizde 5 buçuk aylıktı başladığımızda biberon maması kesmiyor artık sürekli gece yemek için uyanıyor
Bircaykoyicelim Byz2019 evet. Hip’in kaşık mamalarıni tavsiye ederim. Çok lezzetli ve çok güzel tok tutuyor. Ama biberon maması da içiyorsa zaten acıkmak ki..
pembehanm Byz2019 bana kasık maması cok ver dedıker ama daha erken dıyorum ona ya kabızlıktan korkuyorum
Byz2019 Bircaykoyicelim teşekkür ederim alıcam hemen mamayı az iiiçiiyor artık istemiyor benim zorlamamla 80 90cc falan o yüzdende gece acıkıyor
Bircaykoyicelim Byz2019 rica Ederim. Uyumadan 1 Saat önce yedirirseniz midesi rahatsiz olmaz. Rahat uyur.
MinnakvLiva Bircaykoyicelim seni görünce çay koyasım geliyor ama az önce tek başıma bir demlik bitirdim wc gitmekten yatamıyorum😂😂
Bircaykoyicelim MinnakvLiva bir demlik bitirdim wc gitmekten yatamıyorum😂😂 Bu yüzden seviyom ben senii 😂😍Bende çay kolikim. Az önce bıraktım içmeyi. Sabaha kadar tuvaletle kankayiz 😂😂😂
Bircaykoyicelim MinnakvLiva eşimde hiç sevmez koca demlik bana kalır 😂😂❤️ Kız benimki de🙈 . 1 bardak içmez. Hep kahve onunki.. vallah 10 demlik olsun tek başıma icerim😂😂😍😋😋