Aynı durumdayim Spral var doktor kontrolünde yerinde dedi.Dıs gebelik olabilir diye kan aldı negatif 1 hafta geçti üzerinden kan almanın yine adet olamadım.Normalde hep ama hep erken gelir eczaneden test aldım negatif😒😒 hatta bende biraz onnce bunla ilgili post açtım yazan olmadı,🤦🤦🤦