Kızlar affedersiniz ama birine sormazsam delirecm benim normalde bu ayın 7sinde regl olmam lazım ve olmadım bugun 13 ü iki tane gebelik test yaptım yaptım biri bugun biride 2 gün önce ama negatif neden olmuş olabilir yada belli olurmu testte bugun diger bebegim de 5 gün gwcmişti test yaptım cıktı bi bilen varmı acaba kacıncı gün belli olur testte