Zeliha7 ben 20 kilo aldım 40ım çıkmadan hepsini verdim. Üstüne 2,5 kilo daha verdim bebeğim 3 aylık. Kollarım bacaklarım falan da çok inceldi ama göbeğim kaldı.. normalde de vücudumda en ince yer göbeğimdi 😂😅 eşim zamanla gider diyor ama pek gidesi yok gibi