Zeliha7 1.5 ay sonra korse takmaya başladım günde en az 6 en fazla 8 saat taktım… Abur cubur tüketmeyi çok seviyorum malesefki ogün fazla kaçırdıysam sabah kahvaltıda 3yemek kaşığı yulaf 1 su bardağı süt 1 tatlı kaşığı türk kahvesi yada filtre kahve 1 orta boy muz 1 yada 2 ceviz ile smoothie yapıp güne başlıyorum.. Yulaf omlette çok yapıyorum yanına bol domates roka.. 2 saat sonra muhakkak bir ara öğünüm oluyor filtre kahve içiyorum genelde 2 2.5 saat sonra öğle yemeği ya geceden kalan yemek yada yoksa 4 su bardağı yeşil mercimeği haşla 4 yemek kaşığı yoğurt 1 tane salatalık tuz ve nane karıştırıp yiyorum bu en kırtarııc öğle yemeğim genelde akşamdan yemeğim kesin kalıyor ama öğlen ve akşam hiç ekmek tüketmiyorum ve ara öğünleri hiç atlamıyorum bol su içiyorum bide yarın tam 5 aylık olucaz 18 kilo almıştım hepsini verdim bu arada kendimi hiiiç kasmıyorum sıkmıyorum çikolata kek falanda baya yiyorum hemde bayaaa ama dediğim gibi çok kaçırdıysam ertesi gün dengeliyorum daha sağlklı beslenmek için çabalıyorum