kenankaan Dorukcugummm Didimdeki kamp güzel bı arada. Ayvalık’ta da var, oranın suyu soğuk. Antalya lara’dakini de çok övüyorlardı, bi orayı görmedim
Dorukcugummm kenankaan ayvalıktaki akçayda dimi yanlış bilmiyorum🙈 biz ya ayvalığı ya da didimi düşünüyoruz bakalım☺️ Bilgilendirdiginiz icin cok tesekkür ederim🥰
Dorukcugummm Hilaydakurt tatilköyü gibi😂 kendi plajı,restoranı vs varmış.Ben de hic gitmedim,merak ediyorum☺️ sanırım kura usulü yazılıyormuşsunuz.
Minikannesiiii Hilaydakurt eşiniz polis ise antalya polis moral kampını kesınlıkle tavsıye ederım temızlık mutfak yemekler cok ıyı denıze bes dk mesafede kemeraltı denızıne yuruyerek
kenankaan Minikannesiiii inşallah bir daha yolum düşerse gideceğim 🥰 genelde şehirdısı gittiğim yerlerde polisevleri tercihim oluyor, şimdiye kadar hiç de mahçup etmedi
kenankaan Dorukcugummm Ayvalık sarımsaklı plajında bu dediğim. Akçay’da var mı bilmiyorum belki yeni açılmıştır, bayadır Ege’ye gelmedim çünkü. Riva ederim. Bu arada hiç kampa yazılmaydıysanız puanınız yğksek oluyor muhakkak çıkıyor. Çocuklar da artı puan
Dorukcugummm kenankaan yok belki yanlış hatırlıyorumdur,sizin dediginiz doğrudur çünkü daha arastırmadık,sadece eşimle öyle konustuk,kaldı☺️hayir,hic yazılmadık ve buna cok sevindim🙏🥰hayırlısı bakalım
adasaripapatya Hilaydakurt Evet gayet mantıklı bizde şehir gezerken konaklıyoruz aynı yerde iki gece kalmışlığımızda var biz memnunuz kahvaltısı yemeği banyo yatak vs. uygun fiyata rahatlık
kenankaan Dorukcugummm hayırlısı 🥰eğer okula giden çocuk yoksa Haziran ve Eylül dönemi daha güzel oluyor bu arada, hem kalan kişi sayısı az olduğu için sakin oluyor, hem deniz de temiz oluyor.
Dorukcugummm kenankaan evet evet,öyle düşünüyoruz biz de.Oglum 2 yaşında şimdi.Seneye eylul de 3 olacak,onun icin de daha keyifli olur,artık yavaş yavaş her seyin farkına varıyor çünkü ☺️
aybikreis Hilaydakurt Kars ve Erzurum polis evinde kaldım. Kış ortasında acayip sıcaktı yataklar çok rahattı temizliği güzeldi çok memnun kaldım.
kenankaan Cutebaby aynen bi orası kötüydü. Ama zaten hataya gelen de daha merkezi yer olan ögretmenevini tercih eder. Orası temiz. Polisevi alakasız bi yerde zaten