Yaw siz nasıl yapiyorsunz. Üzerimizde herhangi bi mal varlığı yok, banka da paramız yok. Eşim sözleşmeli personel. Asgari ücretten az alıyor. Ama yaptığım başvuru reddedildi. Neymiş sgk ücretini devlet karsiliyormus. Bu yardımı alan hiç kimsenin mi eşi memur değil. Anlamadım gitti