Benim kızımda 8 gün yapamazdı doktor normal dedi ama annelerin içine dert oluyo fitil ver diyenler oldu ama o son çare dedi doktorum bağırsakları ona alışmasın dedi 8 gün bekle bu arada zeytinyağı içir karnına masaj yap kulak çöpüyle dokunarak tetikle duş aldır dedi hala yapmazsa probiyotik ver dedi ben öyle yaptım hep 4 aylık oldu sonra düzeldi bebekler biriktirip kaka yaparmış o yüzden çok normal demişti