ggl sağlık ocağının verdiği damlamı kullanıyorsun o yapıyor bende devit 3 kullanıyordum dağlık ocağı vermişti 4 5 gün yapmıyordu hafif zeytinyağı veriyoduk ona yapıyodu ama şimdi o damlayı değiştik yine burda bi postta görmüştüm o damlalar yapıyor diye ocean diye zeytinyağlı damla var onu kullan artık yapıyor hatta dün 2 kez yaptı ayrıca mama kullanıyormusun