Minikask35 berkinannesi_ bende yaptım kız olsa 6ay kınası yapardım ama erkek bebeğim olduğu için yarım yaş kutlaması yaptik
berkinannesi_ Nilunas rica ederim kızların herşeyi çok güzel oluyor bizimki erkek olunca biraz klasik olucak ☺️