Zamansizportakal Ben çok yapmak istedim,kendi annemi 11 aylıkken kaybettiğim için içimde yaradır olur da 1 yaşını göremezsem anı kalsın diye çok istedim ama o dönem yatılı misafir geldi peş peşe koşturmayla geçti yapamadım.
berkinannesi_ Zamansizportakal başınız sağolsun kısmet değilmiş demek ki daha güzel anıları olur inşallah bebeğimizin 🥰