Dilaylaa öyle bir duruma geldik ki hani Abur cubur istese ona bile hayır demicem yesin diye onlarıda yemiyor artık çok nadir bir yere giderken yolda birkaç çubuk kraker o kadar çikolata vs. asla yemez. Beslenme uzmanına da götürdüm onlar daha çok katı gıdalar yemiyenlerle ve yutma zorluğu yaşayanlar geliyor dedi. Çok şükür öyle bir sıkıntı yok yese herşeyi yiyebiliyor hergün değişik şeyler hazırlıyorum görsel olarak ilgisini çekecek şekilde yapıyorum bir kaşık yiyiyor devamı yok zorlanıyorum ara ara teklif ediyorum asla istemiyor aşırı enerjik bu enerjiyi nerden buluyor onu da anlamıyorum çocuk bildiğin aç geziyor severek yediği bir meyve bide yoğurt onun dışında başka hiç birşey yok