Cemre_-53 Nurhan88 bende kullanıyorum ama az az içiyor sıvı şeklinde adı similac higt energy diye bizim sade çilek falan değil bebek sütü gibi
Zeliff Nurhan88 benim kızımda 22 aylık 11 kilo bize kilosu gayet güzel demişti doktor. Size neden mama verdi acaba yemesi vs nasıl
Nurhan88 Esrasemra tam adını şuan bilmiyorum heyetten geçecek saat 5 gibi eczaneden alabilirsin dediler çilekli bir mama aylıkmış her ay yazılacakmış
Nurhan88 Cemre_-53 sıvı şekildeydi meyve suyu kutusundan daha büyüktü kakaolu muzlu vanilyalı çilekli varmış biz çilekli tercih ettik eczaneye verdim reçeteyi yarın hazır olur dediler işe yarıyor mu peki
Nurhan88 Zeliff hiç birşey yemiyor 4 kilo doğdu 1 senedir 10 kilo hiç almıyor maalesef önce vitamin başladı hiç bir değişiklik yok maalesef şimdi mamaya başlıcaz dedi
Zeliff Nurhan88 anladım canım yemiyorsa doğrudur. Mama yazdı deyince acaba bizimkinin kilosuda azmı dedim ama yemesi normal kızımın. Fayda eder inşallah 😊
Nurhan88 Mmc_sirin fiyat olarak bilmiyorum nedir nasıl kullanılır onu da bilmiyorum tek düşündüğüm inşallah işe yarar siz nasıl kullanıyorsunuz
Nurhan88 AyseninAnnesiiii bakıldı bütün tahlilleri yapıldı hatta inminolojiye sevk ettiler orda da bir çok değişik tahlil yapıldı çok şükür birşey çıkmadı ama kilo almıyor iştahı hiç yok
Mmc_sirin Nurhan88 benim oglum 5 yasinda ben kendim aldim oglum cok hareketli yese bile kilosu hemen gidiyordu 2 koli aldim gunde 2 tane iciyor kilosu 17 800 du onlari kullandiktan sonra suan 18 600 oldu
AlyaKrm Mrsmom sizin bebeğiniz kaç yaşında bize de doktor bu mamadan yazacaktı sonra vazgeçti aptamil alerji mamasını yazdı kilo alımı az diye