ada_21 Mujdedag ben ötmüyorum gece her kalktığımda ayagina sırtına bakıyorum sicak ayağına corap giydiriom oda kalin değil pamuklu benimki üstü örtülünce uyanıyor
selinkp ada_21 bende bugun aldım ama acaba giydirirsem sıcak mı olur dedim siz giydiriyormusunuz ? Kaç derece oluyor eviniz
ada_21 selinkp ben kendimden yola çıkarak giyeirmeye basaldim kendim ne zaman yorgana.sarildim yattim kizimida tulumla yaturmaya basladim 19 20 21 en fazla oda ısısı ona aldanmayin ama sabaha dogru cok soğuk oluyor giydirin bence
ada_21 selinkp birde tog değerlerine göre hang derecede kac kat giydirmeniz gerektigi yaziyor onada bakin bi isterseniz
selinkp ada_21 ben çabuk üşümeyen biriyim hala pike ile yatıyorum bide Fethiye de yaşıyoruz geceler soğuk oluyor tabi ama bir türlü karar veremedim ne yapsam diye o tog değerlerinden de hiçbirşey anlamadım ben yaa
ada_21 Miniss terletmiyor eviniz 21 22 arasında olsa bile icine kisa kolu giydirin baska birsey giydirmeyin ben 1 aydir giydriom nerdeyse sabaha karsi cok soğuk oluyor
ada_21 selinkp 2.5 tog en kalini 1.6 aldim ince iki kat giydirseniz o kadar kalin olur yani başlayın giydirmeye bence rahat edeceksiniz ortmeye gerek yok 2.5 aldıysanız eger
thecamellia ada_21 teşekkür ederim lcw dan aldım biraz büyük almışım ama idare ediyor baya kalın sıcacık uyuyor üst örtme sornu kalmadı