Zehra2205 Kamera kullaniyorum, cokta memnunum. Bazen ses cikarmadanda ters dönmüs ya da battaniyeyi üzerine cekmis olabiliyor. Bunun sayesinde hemen müdhalede bulunabiliyorum. Ya da ses cikarir ama gitmem gerekmez mesela sadece uykuda inler ya da öksürür uyanmadan. Ayrica wifisiz calisan kamerali modellerde Var.