Kamera hediye geldiği için kamera kullanıyorum. Benim ki xiaomi mi home kamera.Olumlu özellikleri; görüntü kalitesi çok güzel. Sesi de geliyor. Siz konuşmak istediğinizde bas konuş özelliği de var. Bildirimleri açarsanız eğer herhangi bir hareket olduğunda programdan izlemiyorken bile bildirim geliyor “hareket algılandı” ya da odaya biri girdiğinde “kişi algılandı” diye. Ancak wifi yoksa kullanamıyorsunuz. Başka bir wifi olan yerde kullanmak isterseniz tekrar baştan kurmanız gerekiyor. Görüntü olarak izlemek isterseniz de telefonunuzu bunun için ayırmanız gerekiyor.
Bence görüntülü bebek telsizi almak daha mantıklı.