balsevdigim elfhuma19 migrostan alıyorum aynen tereyağı ile kavurup pişiriyorum içine meyve koyuyorum o şekilde yiyor
Dildeniz 2mmom aslında tam olarak oda değil ama işte boş kilo alırlarmış siz aldırmayın içine meyve koyarakta verilebilir
zurgun Papatyam1703 mamayla da yapılıyor canım işe başlayacam diye aldım bi iki denedim ama benim Bebiş daha çok küçüüüükkkk😢
Busra5009 demetdemircioglu maşallah güzel almış hangi mamayı kullanıyorsunuz? Bir de kaç kiloyla doğdu. Çok soru sordum kusuruma bakmayın🙈Benim kızım da 13aylık ve kilosu düşük. Doktora mama için gitmeyi düşünüyorum
Ezor Biz 9 ay 22 günlüğüz kızım 2 aylıkta bıraktı emmeyi formül sütle devam ediyorduk ama geçen ay biberonu da bıraktı mama içmiyordu hiç bir şekilde denemediğimiz mama kalmadı dr mızda yemeklerine mama kat yedir dedi bende her alsam yatmadan pirinç unu yapıyorum içine de 6 kapak mama koyuyorum yedirip yatırıyorum gece tok tutuyor ve uyanmıyor çünkü gece beslenmesi hiç uok attık bu şekilde çok rahat ettim tavsiye ederim fos kilo diyenlere Sunu demek istiyorum önce yıllarda mama mı varmış mecbur emmeye. Çocuklar bizler pirinç unuyla büyümüşüz obez miyiz hayır değiliz Gaye’ye sağlıklıyız çok şükür her denilene uymayın bayanlar çocuğunuza ne iyi geliyorsa onu yapın
demetdemircioglu Busra5009 3kilo dogdu ama kilo alimi hep azdı nutricia ismi raporlu mama rica ederim😊 biz vanilyali olandan aldik