limonkolonyasi Bircicekannesiii sipariş üzerine getiriyorlar netten 101 13 Ekim kataloğuna bakarsan iyi olur canım beğenirsen marketle gorusursun
Bircicekannesiii ruveydaensar aynen herkes aynısını diyor canım hı level diyen yok bakmayım en iyisi 🤦🏻♀️😅
Buse_efe Bircicekannesiii 2 sene önce evlenirken samsung curved ekran aldık orjinal faturalı çok memnunuz
123PrensAnnesi123 Bircicekannesiii ben aldim 3 yil oldu toshiba olani internete bağlanıyor youtube var ntflix var cokta memnunum bugune kadar bi sorun yaşamadım hala daha kullaniyorum
HEY03D Bircicekannesiii 55 inç olan toshıba kullanıyoruz çok memnunum tvyi internete bağlayınca netflix YouTube gibi uygulamalara direkt giriyor boyutu da baya büyük bence alıştık ama görüntü kalitesinden de memnunum ben 2019 yılının sonuna doğru 3 bin e almıştık. Gelip kurulumunu da yaptılar hatta mağaza da bitmiş başka mağazadan getirttiler
Prenses21 Bircicekannesiii kaynanam hilevel kullaniyo memnun kuzenimde bimden almisti markasini hatirlamiyorum
Serserilikiz Bircicekannesiii ben aldım şuan televizyon annemlerde kutunun içinde esimin ailesiyle yaşıyorum kesinlikle almalisiniz
aasyaamomm Bircicekannesiii ben kendim a101de çalışırken 55 inç Samsung Tv almıştım 4 senedir kullanıyoruz hala taş gibi mükemmel bı TV. ama hi leveldan filan şikayetçi müşterilerimz oluyordu alacaksanız Samsung alın
dnzcyc Evlenmeden önce eşimin bekar evine hi-level almıştık. 4 sene oluyor kiracı kullanıyor hiçbir sorun yaşamadık. Eşim de kullanırken memnundu. Sonra kayınvalidemlere aldık. Onlar da bir sorun yaşamadı.
BalBadem3 Bircicekannesiii Biz aldık. 127 ekran bizimkide Toshiba bunun aynısı. Görüntü kalitesi çok güzel ama aşırı hızlı değil ,bazen kasıyor
Balbocegi Bircicekannesiii biz de A101 gelen LG 65 inç olana baktık. Çok anlamadığımız in arada kaldık. Teknolojiden anlayan bir arkadaşa sorduk dün. O da onvo önerdi çok iyi dedi . Kesinlikle smart tv alın, android almayın dedi