Damladogann06 tam 3 ay oldu özel eğitime başlayalı, yaklaşık 30 kelimesi var ama aktif olarak 10 unu kullanıyor diyebilirim. Fakat konuşmanın dışında çok güzel gelişmeler var, mesela oyun oynayamazdık, cok cabuk 1 2 dakika içinde sıkılır ve uzaklaşırdı, artık 10 15 dk kadar oyunlar oynuyoruz, komutlari alıyor. Bu ne yerine parmağıyla gösterip “bu” diyerek sürekli bize nesnelerin isimlerini soruyor. Özel eğitimle iletişimimiz çok arttı. Suanlık durumlar böyle