Aybukekeklik ilk kızıma hiç emzik vermedim ama emmedi ikinci kızımda doğdunda daha emzik verdim sütüm gelmedi 4 gün hastanede sadece mama ile beslendi sonra azda olsa sütüm gelmeye başladı ve kızım çok güzel emdi hem emzik kullandı hem biberon hem emdi hiç meme reddi yaşamadım yani emmeyen çocuk bağzen nede yapsan emmiyor