Tugcell çok geçmiş olsun öncelikle. Ben de çam ve sakurada doğum yaptımm. Bebeğim 2 hafta geriydi ve karnımda beslenmedigi için 37+4. Haftada doğurdum. Suni sancı verdiler, fitil koydular. 1 gün suni sancı 1 günde fitille vurdum. Sonunda nstde bebeğin kalbi yavaşlıyor diyip sezaryene aldılar. Benimle gayet güzel ilgilendiler. Yanımda kaynanam vardı ALLAH bin kere razı olsun benimle çok güzel ilgilendi. Tam 4 gün başımda bekledi dualar etti. Hakkını asla ödeyemem. Çam ve sakuranın tek sevmediğim şeyi. Hep alttan muayene ediyorlarm. Odaya 5,6.kişi kız,erkek geliyor biri alttan bakıyor öbürlerine söylüyor,biri not alıyor gidiyorlar. Çok saçma yani. Herkesin görmesine ne gerek vardı anlamadım.