Kızlar bu uygulamada hamıleyken çok arastırmıstım bu hastaneyı çokkk yorumlar okumustum şimdi doğumumu yaptım yaşadıklarımı anlatıp içimi dökmek istıyorum müsadenızle 😓
Öncelikle herşey notmaldi taaaki 41. Haftaya gırış yapana kadar. Artık son gunler herkez nezaman nezaman dıyor hele eşim baya sureklı hadı bugun oldun yalvar doktora rıca ettttt deyıp durdu tabı bende elimden gelenı yapmaya calişiyorum bolll bol yuruyus sguat merdıven in çık yok çaylarrr yok meryem ana otu derrkenn doğmak bılmedı doktor sunı sancıyla doguma gun verdı cumartesı sabah gel yatısını yapalım dedı
Neyse yatıs yapıldı damar yolu takıldı derken doktorlar bebegın çok iri 4,200 gram oldugunu omurlarının kafasının buyuk oldugunu ve doguramıyacagını soyledıler zaten sunı ıle dogurucaksın bence sen sezeryan ol dedıler onayında varsa hemennn senı sezeryana alalım dedıler ben şokkkkkk dedım hayır ya normal olsun desemde cok rısklı bebegın omzu çıkabılır bqk bukadar bekledın derken benı sezeryana ıkna edıp eşimden imza aldılar. Neyse sezeryanımı oldummm spinal olarak odama geldımmm bebegı kucagıma bırakıp gıttıler bekle bekler bekkle annem gelmezzzz salaklar anneme gec haber vermıs bennnn şoklardayımmmm kucagımda bı bebek var ben annemı oldum mememi kımseye gosteremezken ogun heryerıme dokunuldu ellendı nebılım damar yoluydu kesi dikiş derken bu arada kan tutuyor benı o derece hasssasım ama neler yaşadım kafam Allak bullak şoklardayım sonunda annemmm geldı hemen bebegı gıydırdı benmle ılgılendı drrken canmm annemm hakkını odeyemem hala aklıma geldıkce gozlerım dolay okadar kahrımı çekti bır gıkk demedı 😢😢😓😓😓😓 neyse yemek ögunlerınde bana eklı yemek vermeye basladılar anne bı garıplık var dedım ama çok açım gitti annem sordu hemşireye yok notmal sıkıntı yok dendi ama menude kofte patates etttlı kavurma ve ben daha gazımı bıle çıkarmamişimmmmmmmmm zaten kabızdım neyse açlıktan ölücem ekmekle suyundan yedım mezbur annemde sureklı meyve suyu alıyor falan zavallım oda orucluuu oruclu benle ılgılenıyor derken agrıdan öldümm iğneyı cokk sonra yapıyorlar az dayandın okadar agrı notmal diyorlar ahh sonunda çıkış zamanı geldı pazartesı sabahı ve bashekimmi oyle bı doktor kontrol amaçlı gezıp öneri dilek şikayet dınlıyor herkez yana yakıla agladı doktorlara ve anladımkı heeee haftasonuuuuu stajyerler vardı demekki hafta ıcı oldu heryerrrr gullük gulistanlıkkkk insanlarrr hemsıreler doktorları n muamelesi degıstıııııııııı ahh ulan ahhhhh eve geldım 1 hafta tuvalete çıkamadım en son lavma aldımda rahatladım gaz sancısı sırttıma vurdu deldi geççtiii beni mahfoldum maff
Baya uzun oldu kızlar kısaca o şokla acıyla bebegımı bıle sevemedım yanarım ona yanarım 😓😓😓hakkım helal değil onlara Allah islah etsınnn napim çekecek çilem varmiş şimdi evladımı doya doya kokluyoruuömmmmm içime sokuyorum pamuk gıbı çok guzel bır erkek evladım var gorenlerın mestt benm hayran kaldıgım yawrum rabbm ona hayırlı uzun ömurler verdın. Sizin boyle bı olayınız oldumu nasıl grçti doğum ne öneririsinşz ben bidaha devlete gıtmem mesrela spinal olmama mesela