aliMommy karakola şikayette bulunmuş ve telefonun bulunması için iletişim tespitine izin verdiyseniz bilgi teknolojileri kurumu ile yazışma yapıyor savcılık, sizin telefona kim hat takarsa tespit ediliyor, nadir de olsa telefona ulaşılıyor bi şekilde. Bir de kara listeye alınıyor imei çalıntı diye, öyle olunca başkasına satamadan ellerinde patlıyor. Bu şekilde bulup sahibine verilen telefon da çok oldu