Kızlar bugün telefonumu çaldırdım karakola gittim ama sizce bulunur mu telefon açılırsa ona kayıp ve karakola getirilmesi gerektiği mesajı gidermiş çalan kişinin vicdanına kalmış getirmek çok saçma bir sistem değil, mi sizce hangi hırsız geri götürür ki sonuçta bu telefonların ip adresi olmuyor mu gidip polislerin alması gerekmiyor mu bilgisi olan lütfen yardımcı olsun ucuz bir telefon olsa umursamam veya başına gelen bulundu mu